četvrtak, 30. listopada 2014.

Moj hobij

Do prije par mjeseci moj hobij su bili vatrogasci. Moj novi hobij je slušanje glazbe. Od kad sam saznala za band R5 počela sam sve više slušati strane pjesme i tako danas na mobitelu imam 111 stranih pjesama. Slušam ih uvijek, ujutro u busu, kad se vraćamo doma, kad pišem zadaću... praktički cijelo vrijeme. Od kad sam saznala za R5 nije prošao ni jedan dan da ja ne poslušam neku pjesmu. Uživam u tome, jako je opuštajuće. Čak je i znanstveno dokazano da glazba pomaže kod tjelovježbe ( da je učinkovitija tjelovježba). I dokazano je da ovosi o vrsti glazbe koju slušamo tempo kucanja srca je drugačiji. Jednostavno Music is LIFE. 

2 komentara:

  1. Sviđa mi se kako ne propuštaš ni jednu priliku reći svijetu koliko voliš R5.

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s tobom MUSIC IS LIFE:)

    OdgovoriIzbriši